El proper cap de setmana se celebra la festa de barris de l'eixample del Sió. Enguany és el desè any consecutiu que els veïns d'aquest barri organitzen aquesta diada a mitjans del mes juliol.
Divendres la festa és només pels veïns i se celebra un sopar de germanor que, generalment, compta amb un bon nombre de participants, cada cop més perquè el barri es va fent gran. Després de sopar a l'hora del cafè, es fan una sèrie de partides de bingo amb premis per als guanyadors.
Dissabte la festa s'obre a tot el poble i s'organitza una sèrie d'activitats per a totes les edats.
A les 6 de la tarda, hi haurà la festa de l'escuma. Tot seguit jocs per a la mainada i berenar amb coca i xocolata per a tothom. En acabar hi haurà esclat de jocs japonesos.
A les 10 del vespre, hi haurà una exhibició de country, a càrrec del grup de ball country d'Agramunt.
A les 11 de la nit, hi haurà ball a càrrec del conjunt Bugui-Bugui. A la mitja part del ball se sortejarà una cistella i altres premis.
